Onhan se Valio – Valion uusi brändimainonta lupaa laatua
Joko olet törmännyt Valion mainontaan, jossa toistuvat sanat kuten ylivertainen, eeppinen, suorastaan mahtava? Uudessa mainonnassa katseet kääntyvät Valion tuotteisiin, jotka tarjoavat herkullisinta makua ja parasta laatua.
Oivallus Valion uuteen sloganiin eli iskulauseeseen löytyi yllättävän läheltä, suorastaan silmien alta. Uutta brändimainontaa yhdistää asetelma, jossa hahmot todistavat jotakin uskomattoman upeaa Valion tuotteet käsissään.
”Valio tarkoittaa suomen kielessä ensiluokkaista ja ylivertaista, ja juuri sitä me haluamme tarjota myös kuluttajille. Syntyi uusi slogan ’Onhan se Valio’, jota tulemme jatkossa käyttämään laajasti kaikessa tekemisessämme. Se on laatulupaus kaikesta mitä teemme, on kyse sitten tuotteista, työnantajamielikuvasta tai maitotiloista”, kertoo markkinointipäällikkö Sanna Kuosa Valiolta.
Mainonta on sarjamaista, ja siinä toistuu aina sama viesti. Viesti kuuluu niin vahvalla Pohjanmaan murteella kuin kaupunkilaisrouvien ja lastenkin suusta. Mainonnasta välittyy iloa, aitoutta ja itsevarmuutta.
Klaus Härön ohjaamissa brändifilmeissä maistuvat Valion tuotteista Valiojogurtti®, Valio PLAY® maitokaakaojuoma sekä Valio marjakeitto. Mainonnan linjan on suunnitellut Valion mainostoimistokumppani TBWAHelsinki.
Katso kaikki videot:
Uskomattoman eeppistä
Eli toisin sanoen huikeaa, upeaa ja legendaarista.
Verrattoman täydellistä
Eli toisin sanoen ihanaa, mahtavaa ja monumentaalista.
Kerrassaan mahtavaa
Eli toisin sanoen erinomaista, juhlavaa ja korkealuokkaista.