Siirry sisältöön

24.5.2022

Ismo Nikkola aloittaa Valion markkinointi- ja brändijohtajana

Ismo Nikkola

KTM Ismo Nikkola on nimitetty Valion markkinointi- ja brändijohtajaksi. Hän raportoi Valion johtoryhmän jäsen Elli Siltalalle, joka vastaa Valion ydinliiketoiminnasta ja brändeistä.

Ismo Nikkola on aiemmin työskennellyt markkinointiteknologian palvelutoimisto Avidlyn varatoimitusjohtajana ja strategiajohtajana. Hänellä on 25 vuoden vahva kokemus kansainvälisten brändien rakentamisesta sekä markkinointi- ja brändistrategioiden luomisesta. Lähes puolet urastaan hän on työskennellyt elintarviketeollisuudessa ja toisen puolen markkinointitoimistoissa monien tunnettujen brändien, kuten Tupla, Sisu, Paulig, Fazer, Nokia, Finnair, Fortum, Yamaha ja Wärtsilä, kanssa. Viimeiset vuodet hän on rakentanut liiketoimintaa tukevia, digitaalisuutta ja markkinointiteknologiaa hyödyntäviä markkinoinnin ja myynnin strategioita.

”Maailma muuttuu nopeasti ja brändit sen mukana. Ikoninen Valio® brändi on ollut näyttämässä suuntaa ruoka-alalla jo yli 100 vuotta ja haluamme olla jatkossakin innovatiivinen edelläkävijä ja arvostettu brändi alallamme. Valio on Suomen suurin elintarvikeviejä ja kansainvälistymme nopeasti. Kohtaamiset brändien kanssa tapahtuvat yhä useammin digitaalisissa ympäristöissä ympäri maailman. Siksi on hienoa saada joukkoomme kokenut osaaja, joka osaa luotsata Valio® brändiä yhä monikulttuurisemmissa ympäristöissä”, Elli Siltala kertoo.

”Elintarviketeollisuuden tulevaisuus näyttää erittäin mielenkiintoiselta ja Valio on siinä hienossa asemassa. Olen todella innoissani päästessäni Suomen ehkäpä merkittävimpään bränditaloon rakentamaan yhdessä tulevaisuuden menestystä”, Ismo Nikkola sanoo.

Lue viimeisimmät uutiset tai tutustu uutisarkistoon
Search