Siirry sisältöön
Innovaatioita suomalaisesta raaka-aineesta: Dennis van der Veer kannustaa ruoka-alaa uteliaisuuteen
Valiojengi

Innovaatioita suomalaisesta raaka-aineesta: Dennis van der Veer kannustaa ruoka-alaa uteliaisuuteen

Hollannin Rotterdamissa 16-vuotias poika laittaa elintarvikkeita kotinsa lähellä sijaitsevan supermarketin hyllyille. “Muistan jo silloin pohtineeni, miten kulutustuotteita kehitetään”, Dennis van der Veer kertoo. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin hän on muuttanut Suomeen ja vauhdittaa ruokainnovaatioita Valion b-to-b-asiakaskehityksen päällikkönä. Dennis on päivittäin tekemisissä eri maissa, kulttuureissa ja aikavyöhykkeillä olevien Valion teollisuusasiakkaiden kanssa – ja nauttii siitä.

Dennis van der Veer

  • Asiakaskehityksen päällikkö Valiolla, jolla on myös omia asiakkaita
  • Opiskellut markkinointia ja innovaatiojohtamista Rotterdamissa
  • Ekstrovertti, joka haluaa samoilla yksin metsässä
  • Muuttanut vuonna 2008 rakkauden perässä Suomeen
  • Miettii edelleen, miksi suomalaisille kesämökeille ei hankita paremmin pimentäviä verhoja, ja on aina valmis tuomaan omat jätesäkit mukanaan ikkunoiden peitoksi kesäöinä.

Search